Det forandrer seg hele tiden;
Når Hahimoto dominerer så er jeg ekstremt trøtt, ukonsentrert, håret blir riset, neglene tynne og sprø, jeg fryser, får tørr hud, har lav kroppstemperatur; 35,8, og føler meg generelt som noe katten har dratt med inn og har uregelmessig puls.
Når Graves dominerer har jeg stort sett alltid mer energi (selv om jeg aldri har det slik jeg hadde det før jeg ble syk), har høy puls, oftest over 120, får flatt og tørt hår, kjenner meg veldig urolig, temperaturen stiger og ligger omtrent slik "normale" mennesker har det; rett over 37, jeg svetter enormt mye og går med en følelse av total utmattethet selv om det bobler inne i meg fordi jeg har lyst til og gjøre forskjellig. Jeg sover bare fem seks timer i døgnet mot de ti timene jeg trenger når Hashimoto dominerer.
Når Graves dominerer har jeg svingende blodsukker og får svært ofte epilepsi-anfall og følinger + veldig mye vondt i muskler og ledd.
Andre ganger er symptomene fra begge sykdommene sterkt til stede, og noen ganger er det bare ei suppe der jeg ikke klarer og se hva som hører til hvor.