Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
13-01-13, 09:22 #2
Re: Forvokst skjoldbukjertel (struma) Blodprøver innenfor "referanse området" Hjelp!
Hei

Prøv å ringe Heggelig helhetsmedisinske i Oslo. Spør etter Schøith. Vet ikke om han tar i mot flere eller om du kan stå på venteliste. Ellers er det Balder klinikken og en i Arendal.
Vet ikke hvor på østlandet du bor, men du må ikke gi deg før du får en lege som har god greie på stoffskifte problematikk.
Slå opp her inne på de anbefalte leger og se hvem andre anbefaler. Velkommen hit
Håper du får noen svar og ikke minst at du kan finne noen svar selv med å søke på den rikholdige informasjonen som ligger her på foraet.
Her inne har mange av oss innsett at vi må være vår" egen lege" for det er så få i Norge som kan noe om dette. Les også her inne om andre som har struma problematikk.
Det er så langt jeg kan hjelpe håper andre også kan gi noen tips,
Lykke til
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
"Fine blodprøver", men føler meg ikke frisk
Av Lærer'n i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 14-11-10, 21:28 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Blodprøver "innenfor normalen" og spontanabort
Av Miriam i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 24-03-09, 20:04 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
I dag fikk eg diagnosen "Akutt Struma"
Av Vibbedille i forumet PresentasjonerSvar: 9Siste melding: 07-02-09, 15:05

Svar med sitat

Bokmerker