Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
11-01-13, 13:42 #1
redusert i formen gitt....
Eller kanskje ikke så voldsomt redusert egentlig, men en masse ubehaglige symptomer... Masse slim i halsen, vondt i håndleddene, stort søvnbehov og småkvalm. Ikke forhøyet puls, men en slags uregelmessighet og en merkelig overfladisk respirasjon (ikke hyperventilering), men enda en tendens til utilstekkelig dyp ventilering...., spesielt når det er litt hektisk...
Tok nye blodprøver her om dagen og fikk beskjed om at de var innenfor normalen...etter å ha kranglet meg til prøvesvarene fikk jeg vite at de var som følger : TSH 2.3, T3 4, FT4 13. Synes at ft4 var lav jeg da. Lure på om mine plager kan relateres til plodprøvesvarene?.... Bruker 125 mikrogr levaxin daglig og undres på hvor mye det er fornuftig å øke med, vet at jeg blir "høy" ved bruk av 150 mikrogr daglig over tid. Merker at jeg trenger mer hormoner på vinteren...hvorfor?? Og hvorfor er det sånn at man stadig får behov for mer og mer levaxin....
frustrertFikk konstantert hypotyreose i april 06
Carpe diem
Lignende tråder
-
Redusert effekt av levotyroksin (Levaxin) ved samtidig bruk av soyatilskudd
Av Bettie B. i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 0Siste melding: 12-10-12, 23:11 -
TSH som synker etter redusert dose levaxin. Hva skjer?
Av Evensen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-06-12, 18:43 -
Livet og formen er som bergogdalbane.
Av lindaj i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 14Siste melding: 22-02-12, 23:38 -
Redusert opptak av Levaxin av Soya.
Av Hansen i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 1Siste melding: 21-09-10, 18:22 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54

Svar med sitat

Bokmerker