Takk til alle som svarer og som svarer slik at jeg forstår - og ikke føler meg dust bare fordi jeg ikke har lest meg opp på tema...! Det setter jeg stor pris på.

Anisa: Opplever ditt svar som noe krasst dessverre. Jeg har kanskje ikke lest meg nok opp på tema, men så er jeg heller ikke der at jeg graver meg ned i sykdomsbildet mitt. Jeg trenger å forstå mye, men ikke alt. Og det jeg ikke forstår, det kommer jeg inn her i forumet for å få hjelp til.
Hvorfor dette drama? jo dramaet startet fordi legesekretæren i dag, som var den første jeg snakket med sa "du er helt ute å kjøre...kroppen din fungerer ikke som den skal"...før hun omsider sa "du skal få snakke med legen".

Det viser seg at legen ikke har tatt fritt t3 og fritt t4 prøver denne gang. Han sier derimot nå, etter å ha "funnet ut litt", at det er helt normalt med den tsh som jeg har nå - grunnet mine medisiner. Men at jeg skulle fokusere på t3 og t4? hvordan kunne jeg vel vite det? jeg har som sagt ikke lest meg opp på dette. Beklager så mye at jeg spurte....jeg er visst for utviten for dette forumet. Hva har man dette forum for tro? Er det ikke for å lære av dere andre, og forstå det man ikke forstår?
Jeg er dessuten ikke en type som er fastlåst i hva min lege sier. Hvor du enn har det fra....så er det feil.

Takk for meg så langt.