Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
27-11-12, 18:07 #1
Normale blodprøver(?) men føler meg elendig. Frustrert!
Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men er bare så skuffet og lei. Har lenge nå gått til psykolog for det vi antok var depresjon uten å komme noen vei. Så var jeg hos ny lege for første gang i forrige uke og følte at noen endelig forstod meg og hva jeg sliter med. Han var nesten skråsikker på at det var lavt stoffskifte, men så kom prøvene idag og alt virker normalt. Dette slo meg helt ut, for jeg har vært så forberedt på at jeg endelig skulle få hjelp:( hva nå?
Verdier:
S-TSH rec.antis: <1,5
S-Thyroxin(T4): 75
S-Trijodthy.(T3): 1,6
S-Thy.perox.antis: <10
S-TSH: 0,62
S-FT4: 15,5
Ut i fra det jeg så på nettet er alt dette normalt? Har en hel skokk med andre verdier hvis det er noe mer jeg bør legge ut?
Edit: skriver fra mobil så trykket send for tidlig.
Symptomer jeg har er:
Sliten og tom for energi
Sover mye men dårlig, føler meg aldri uthvilt
Sitter med jakke på både på jobb og på skolen for jeg er så kald
Bryter sammen uten grunn
Gråter hele tiden
Ingen ~~~~~~~
Hoven på høyre side av halsen (skal ta UL)
Hovne lymfekjertler/knuter(?) på høyre siden av kropp
Mister MYE hår
Gått opp 8kg siden sommeren, fra 62 til 70.
Jeg er forresten jente på 24år.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Føler meg plutselig elendig. Virker årstidene inn på stoffskiftet?
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 18-10-12, 09:08 -
Føler meg elendig ved oppstart av levaxin
Av Milli i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 31-05-12, 13:30 -
Føler meg veldig slapp tross normale prøver
Av Glenn i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 18-06-11, 05:19 -
normale blodprøver...eller?
Av superkatti i forumet BlodprøverSvar: 17Siste melding: 15-02-11, 17:26

Svar med sitat

Bokmerker