Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
26-11-12, 20:53 #11
Sv: Gravid hjælp !! Lægen siger at jeg skal trappe helt ud af min medicin !
Hej kære Majsen

Jeg kommer lige flyvende ind fra sidelinjen her, selvom det er lang tid siden.
Når du skriver, at du ikke aner, hvad du skal gøre, så tænker jeg på, hvad grunden mon er til, at du er i tvivl.
Som jeg ser, læser og husker det, så kom du til din læge med en viden, som han/hun ikke havde, og som han/hun forholdt sig åbent til.
Den viden har du stadig, og nu har du dine erfaringer oveni.
Jeg tænker, at din læge nu bliver usikker og vil være på den sikre side - men det er hans/hendes viden jo ikke blevet større af.
Så jeg håber, at du står fast på dig selv.
Oven i de forslag, der er kommet her, så tænker jeg følgende:
Hvis din læge ikke vil udskrive mere Erfa til dig, så kan du hurtigst muligt opsøge en orthomolekylær/holistisk læge, og få en recept der.
Hvis denne læge også er usikker, fordi der er tale om en graviditet, så kan du indtrængende bede vedkommende om at kontakte Hertoghe, for at få supervision. Det kan du jo tilbyde at betale for.
Alternativt kan du selv kontakte Jacob Teitelbaum direkte på Facebook.
Han har p.t. ikke tid til at svare på alle henvendelser, men han har skarp opmærksomhed på det, der er akut og tungtvejende. Han har i øvrigt mange børn selv og er optaget af sund graviditet.
Hvis du vælger at fortsætte med medicinen, kan du f.eks. skrive noget i retning af (på engelsk selvfølgelig):
Kære Dr. Teitelbaum
Jeg har fibromyalgi og får naturligt bioidentisk thyroid, hvilket jeg har stor glæde af.
Jeg er gravid i XX uge, og nu vil min konventionelle læge standse medicinen.
Det gør mig meget utryg, fordi jeg er bange for at komme til at skade mit barn, og jeg har derfor planlagt at kontakte en holistisk læge.
Har du en holdning til dette?
Og kan du hjælpe mig ved at fortælle, hvilke blodprøvetal der generelt er anbefalesværdige, for at medicindoseringen er sikker (safe), og for at jeg kan give min barn den bedst mulige graviditet?
Mange hilsner
xxx
Bevar dig vel kære
Lignende tråder
-
Hjälp till nu.... så vi slipper beställa vår medicin på internet!!
Av Admin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 05-10-11, 09:22 -
Helt ny, hvilke prøver skal tas
Av Srts i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-05-11, 12:55 -
Hjælp, plz... hvad skal jeg bede min læge om nu?
Av Marejka i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 29-05-10, 15:24 -
Hei, er helt ny her inne. Er endelig gravid i femte uke med prøverør.
Av Sigrid i forumet Lavt stoffskifteSvar: 69Siste melding: 29-03-10, 21:21 -
Besøg hos lægen
Av Marisse i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 06-06-07, 10:32

Svar med sitat

Bokmerker