Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
26-11-12, 18:52 #5
Sv: Gravid hjælp !! Lægen siger at jeg skal trappe helt ud af min medicin !
Ja det var lige før man skulle gøre det.
Altså fik lige mailen her til aften, så den eneste jeg har talt med om det, er min mand.
Han har siddet og læst med på nettet om hvor vigtigt det er at fortsætte/øge behandlingen af lavt stofskifte. Så han er også noget i vildrede.
Vi har sågar fundet på den danske thyroidea.dk hjemmeside, at de stærkt råder til at gravide øger dosis med 25-50%. Så forstår ikke hans besked om at trappe ud.
Jeg havde i dag ved lægen (sygeplejersken) en puls på 106, måske det er derfor? Grunden til den høje puls skal dog findes i, at jeg de sidste 2 måneder har haft et tilfælde af angst fordi min elskede mormor er død, og det provokerede et angsttilfælde. Før det havde jeg en puls på ca 72-75... så altså ganske normal.
Foruden at man i graviditeten kan have en forhøjet puls pga barnets hurtige hjerteslag.
Hm er spændt på at høre hans argumenter, for har jo aldrig haft det så godt med mine smerter og træthed som jeg har efter start på erfa.
majsen
Lignende tråder
-
Hjälp till nu.... så vi slipper beställa vår medicin på internet!!
Av Admin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 05-10-11, 09:22 -
Helt ny, hvilke prøver skal tas
Av Srts i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-05-11, 12:55 -
Hjælp, plz... hvad skal jeg bede min læge om nu?
Av Marejka i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 29-05-10, 15:24 -
Hei, er helt ny her inne. Er endelig gravid i femte uke med prøverør.
Av Sigrid i forumet Lavt stoffskifteSvar: 69Siste melding: 29-03-10, 21:21 -
Besøg hos lægen
Av Marisse i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 06-06-07, 10:32

Svar med sitat

Bokmerker