Får prøve å slutte med glutenfri varer au eterkvart. men først må eg få satt meg litt meir inn i hva eg kan spise istedet.. er så sulten og uvel konstant når eg prøver å spise salat med egg, skinke etc til lunsj, istedefor brød...
send gjerne ein liten dagsplan med kosthold på pm jenter, om dekkon gidder etterkvart.. *ørihue*
Jeg skjønner så godt hvordan du har det. Står midt oppi det samme for tida. Må legge om kosten, men det er jammen ikke lett! Bare masse begreper som surrer rundt i hodet: lav-karbo, steinalderkosthold, ph-diett, sukkerfritt, glutenfritt, melkeprodukter, lav-GI osv..... Det er til å bli helt fortvila av!! Samtidig så blir jeg irritert på meg selv, for jeg vet at folk sulter her i verden. Og her sitter jeg med et kjempeluksusproblem liksom.

Jeg tror at den første som skriver kokebok- omlegging av kost for dummies (med dag for dag diettplan), kommer til å bli rik Det finnes en del bøker for folk som ønsker å gå ned i vekt, men jeg har ikke funnet noen som handler om et sunt kosthold med oppskrifter som man kan leve med resten av livet. Si ifra hvis du finner en!

Jeg ante forresten ikke at jeg var så sukkeravhengig før jeg har begynt å prøve å legge om kostholdet. Har følt meg totalt utenfor og SYK uten sukker. Men det går over. Helt sikkert! Jeg har "sprukket" et par ganger og laget meg en kakao fordi jeg har vært helt på felgen, men det merkelige er at da blir jeg ialllefall syk! Begynner å verke i muskler og ledd og blir tåkete i hodet.

Det blir spennende å følge tråden din, og se hvordan det går. Jeg ønsker deg lykke til! (Et lite tips: linser er veldig mettende synes jeg)