Jeg har brukt Erfas Thyroid i to år nå, og er som mange andre på dette forumet blitt mye bedre.
Jeg har fått ny lege (endokrinolog) som har skrevet ut Erfa til meg her i Sverige. Har ville (ikke overraskende) at jeg skulle gå ned på doseringen (fra 125mg pr døgn) i og med at jeg hadde supprimert TSH.
Dette var i august, og da var formen ganske bra etter sommeren, så jeg tenkte at jeg kunne jo prøve, men ikke lavere enn 90mg. Det har jeg nå vært på i noen uker, og FT4 var nå på 11, FT3 på 3,8 og TSH på 0,02. Jeg merker jo også på formen at jeg er trøttere, mister energi og jeg kjenner det også på "ullhodet" (noe kan skyldes tøff arbeids-situasjon).

Nå vet jeg at et brev fra Koren Dahll(?) på Aker har versert her inne der det står at TSH blir supprimert ved bruk av naturlig thyroid, men det er ikke noe å kunne slå i bordet med til en svensk lege. Er det noen her inne som har linker der forskningsresultat viser at dette er tilfelle? Eller at internasjonelle eksperter har uttalt dette? Please?

Nå har jeg satt opp igjen doseringen, og regner med at alt går bra med legen (han vet at jeg er klar over farene ved supprimert TSH), men vil gjerne ha noe å vise til.