Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Burde være hyper..?
Threaded View
-
04-10-12, 19:06 #4
Sv: Burde være hyper..?
Hei

Jeg kjenner ikke til virkningen av florinef , tror du kan lese noe av Vigdis om det her inne. Jeg bruker cortef 30 mg og det påvirker ikke til at jeg ble en bedre (comvørter) til T3, som Robbinsen sier binyrestøtte har ikke noe med påvirkningen av det vi får i cellene. Var det mange nok timer etter inntatt medisin og til bloprøvene ? Her ble det feil hos meg en gang.
Du høres ut som meg når jeg er lav på stoffskiftet. En tidligere kollega var hyper og vi hadde så mange av de samme symtomer. Så hva er hva.
Jeg tar nu armour 2 G på natten og er bedre i formen av det. Får se om det hjelper over tid. Bare et tips.
Det jeg kan bidra med er et hjertelig god bedring til deg.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Burde være hyper..?
Av Mumimamma i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 6Siste melding: 05-10-12, 22:21 -
Prøver som burde tages ved mistanke om hypothyreose
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 1Siste melding: 07-09-10, 19:28 -
Burde jeg ta tak i dette?
Av Kokkos i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 17Siste melding: 01-03-10, 17:40 -
Alle over 30 burde være døde!
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 06-09-09, 01:28 -
Små kattepuser burde vite å komme hjem!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 20Siste melding: 14-10-06, 00:03

Svar med sitat
Bokmerker