Formen har vært stigende siden jeg begynte med medisiner (binyrestøtte og Erfa) i begynnelsen av juni, men fortsatt har jeg følelsen av at "det er et stykke igjen". Men siste blodprøvene viste noe helt annet enn symptomene tilsa - jeg har nå FT3 på 10,3 (3,5-6,5)! Dette forvirret både meg og legen som nå lurer på om det er noe som har blitt oversett. Jeg blir nå sjekket for matintoleranse og det vurderes om det skal sendes noen prøver til Brussel for analyse. Forøvrig var FT4 var på 18(12-24) og TSH på 0,05. Jeg ble bedt om å gå ytterligere opp på Erfa-dosen til tross for blodverdiene for å se om jeg ble bedre, men jeg kjenner på en viss skepsis nå.. Pulsen er noe høyere enn tidligere og blodtrykket er som vanlig, fortsatt i meste laget sliten, trøtt/sover mye, store konsentrasjonsproblemer, veldig lydømfintlig og lav stresstoleranse og så har jeg begynt å trekke frem ullpleddet igjen..
Har lurt på hvorfor kroppen omdanner så mye FT4 til FT3 hvis det ikke er nødvendig..? Det positive må jo være at jeg tydeligvis konverterer bra fra det ene til det andre da Erfa er 3/4 T4 og 1/4 T3 og FT4 verdien har steget fra 12 til 18, mens T3 verdien har steget fra 4,8 til 10,3..!

Noen som har noen tips å komme med???