Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
20-10-12, 00:03 #9
Sv: Gråteferdig
Altså, det finnes da doser mellom 75 og 150 mcg
. Hva om du f.eks. kunne få det bedre med 100 mcg Levaxin og 10-20 mcg Lio?? Bare et eksempel, for man vet ikke før man har prøvd seg fram.
Jeg reagerer på hvordan du beskriver din følelsesmessige tilstand, det var derfor jeg jeg mente du hørtes resignert ut. Men la oss håpe at det er forbigående, selv om jeg syns du har en del å hanskes med. Du skriver om avflatet følelsesliv og vansker med å sove, angst o.l. For noen år siden var jeg på et foredrag med Oftebro, og han sa at hjernen var spesielt utsatt ved mangel på T3. Og det er det utallige som har bekreftet her på sidene.
Hva med binyrene? I første innlegg skriver du om plutselige svetteanfall og adrenalin og kortisol som løper løpsk. Slike anfall skulle man tro tapper binyrene og svekker dem på sikt. Kanskje på tide med noen spyttprøver også?
Jeg forstår at du blir lei av å høre om at "alle prøver er bra". Tror nesten de fleste som skriver her har vært i den situasjonen. Personlig så strevde jeg i mange år for å bli hørt, for prøvene var selvfølgelig "normale", uansett om jeg ble sykere og sykere. Så man må nok belage seg på å være sin egen lege, langt på vei. Og så kan du vel prøve med en aldri så liten antydning om at du vil prøve tyroid
. Hvordan vil legen din, med sin forsiktige medisinering, stille seg til det spørsmålet?
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker