Sitat Opprinnelig skrevet av Kiwi123 Vis post
Takk for svar.
Nei, det er akkurat som du skriver: Jeg lurer veldig på om mine plager har noe med stoffskiftet å gjøre. Jeg vet ikke. Legen tror ikke det, men jeg ser jo mine symptomer på lista over alle symptomer man kan få ved stoffskifteproblematikk, samtidig så er det jo mer typiske symptomer som jeg da ikke har..
Problemet er at ingen finner ut hva som egentlig feiler meg, og siden jeg har forhøyet TSH prøver jeg nå å lære litt om stoffskiftet og ville høre med dere som har erfaringer om noen kjenner seg igjen i plagene mine. Jeg finner innlegg her om både fascikulasjoner (ja, et normalfenomen, men IKKE når man har det HVERT ENESTE MINUTT DØGNET RUNDT..) og parestesier. Jeg er ferdigutredet hos nevrolog/revmatolog, og er dermed "overlatt til meg selv". Det er ikke lett. Jeg visste ikke at verdiene på disse vitaminene bør ligge høyt, men jeg tar tilskudd hver dag..
klem
Hei igjen!
Hvis du ikke har fått svar på dine problemer eller noe i det hele tatt som kan hjelpe deg videre, ville jeg oppsøkt en annen lege for en second opinion. Å bare bli overlatt til seg selv uten noen diagnose når du har det såpass vondt, det er ikke bra...
Kan jeg spørre deg hvilke symptomer du har på lavt stoffskifte?