Hei!
Velkommen på forumet!
Jo, det går bedre med meg nå enn da disse symptomene begynnte for 3,5 år siden etter at jeg fikk Hypothyreose. Men jeg har også startet på kombinasjonsbehandling med Liothyronin i Januar i år, og føler at ting går mye bedre nå.

Så du kjenner også kiling i huden? Er det som om noen stryker deg på huden? For meg så kjennes det litt ut som gåsehud. For meg var dette veldig skremmende, men jeg har lært meg å leve med det, og siden jeg er så grundig undersøkt, så har jeg valgt å tro at det har sammenheng med stoffskiftet eller at det er psykist (stress) og ikke er noe alvorlig som for eksempel MS. Men det har vært en lang vei å gå hit jeg er i dag og det har IKKE vært lett. Jeg har det av og til fortsatt men ikke på langt så ofte som før.

Leamus har jeg også vært en del plaget av og det ser ut til at det kommer når jeg har det andre. Min teori er ivertfall at det har noe med stoffskiftet å gjøre evt. stress eller en mineralubalanse i kroppen, har begynnt med Magnesium og det har hjulpet litt. Jeg har også jernmangel, og i perioder hvor jeg glemmer å ta jerntablettene, så kommer dette...Det er for meg litt logisk, da jeg også har lest ett sted at jernmangel påvirker stoffskiftet i negativ retning...

Hvor lenge har du hatt Hypothyreose? Eller har du ikke fått noen diagnose ennå?