Takk for svar dere

Agruk i vannet altså, det skal jeg prøve! Sitronvann og at det er skikkelig kaldt hjelper på at jeg drikker litt mer enn før har jeg merket.

Jeg har vært å kjøpt mariatistel, men vært litt redd for å ta det i bruk. Så da skal jeg begynne med det nå og fokusere på mye drikke.

Jeg ser helt klart bare fordeler med lavkarbo og jeg jobber altså med å få det til. Mannen er veldig god støtte for meg heldighvis. Jeg merker jo at symptomene fra leveren er mye mindre nå etter 14 dager, jeg ble forespeilet mye lengre tid enn det før det ville bli bedre. Det er god motivasjon for å endre kostholdet. Men jeg må inrømme at det er tøft innimellom. Sålangt synes jeg det kan sammenlignes med å slutte å røyke, det blir veldig sakte litt lettere å spise lavkarbo og å velge rett. Jeg klarte å slutte å røyke så da må jeg klare dette også!

Jeg har overhodet ikke tenkt over at cellene fremdeles jobber sakte. Jeg har igrunn ignorert hele hypotyreosen en stund og bare tatt Erfa og vært glad. Jeg synes selv at jeg fungerer like bra nå som før jeg fikk det.