Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-09-12, 21:35 #21
Sv: Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søge
Hej Bente

Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare mig. Det varmer og opmuntrer mit lille
Jeg har været inde og læse på det link du sendte mig, men jeg ved ikke, om jeg har forstået det godt nok til, at jeg kan "bruge" det overfor min endokrinolog. Tror dog, at jeg vil gøre et forsøg.
Tak for dine råd vedr. kosten. Tror også, at jeg vil holde mig fra soya og hirse m.m. Jeg har fået købt økologiske citroner, som jeg nu må se at komme i gang med at spise/bruge. Jeg vil også se at få skaffet mig nogle økologiske paranødder, som jo er det rene guf
Rent fysisk har jeg det heldigvis pt ok. Har været lidt mere træt og døjet med hovedpine de sidste par dage og har ind imellem ondt i maven pga uro og bekymring (tror jeg), men har heldigvis ikke høj puls, som du nogen gange er plaget af. Det trøster mig, at du tilsyneladende har haft det godt nok med, at dit T3 og T4 ikke har fulgtes ad. Så er der måske også håb for mig ang. dette.
Tak for din omsorg og mange hilsener fra mig
Lignende tråder
-
Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...
Av Ceven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-12-13, 23:29 -
Gode råd søges. Værre af Eltroxin og Levaxin?
Av paxx i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 02-01-10, 08:53 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
Skal opereres
Av Angelina i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 25-10-07, 17:33 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31

Svar med sitat

Bokmerker