Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Armour Thyroid
Threaded View
-
22-08-12, 10:30 #30
Sv: Armour Thyroid
Denne siste uka har vært veldig bra . Helt fra torsdag forrige uke har jeg ikke hatt disse feberfølelsene i det hele tatt, og jeg har ikke trappet ned på Armouren.
Det eneste jeg har gjort forskjell på er at jeg har kuttet ut de 5 mg med Cortef som jeg har tatt hver morgen. Eller muligens B12 insprøytningene som jeg nå har hatt 2 av til nå..
Mandag og tirsdag denne uken har vært de første dagene siden mars at jeg har synes det har vært gøy på jobb
, og det er heeelt fantastisk.. ikke noe ullhue, ingen feberfølelse, og ingen følelse av ikke mestring av jobben ... HURRA..
Er det mulig at det at jeg har kuttet ut Cortefen kan være årsaken til dette

Jeg har idag vært på Balder, var det kl 8.00 og tok Synachten testen. blir spennende å se resultatet.
Fikk og med dunken til å teste Cortisol i urin testen ..
Fikk og med meg et blodprøveark til neste prøve om ca 6 uker, og der har hun krysset av kun TSH, FT3 og FT4 ...
Ikke krysset av for B12 som jeg nå får sprøyte for 1 gang i uka, ikke krysset for Anti TPO ( som jeg vil ha med hver gang )
Hvilke flere kryss bør jeg sette ??? Bør jeg ta en ny DEHA ??
Jeg går til Ragnhild S Luell..
Håper på svar på mine spørsmål ..
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker