Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Armour Thyroid
Threaded View
-
17-08-12, 20:13 #26
Sv: Armour Thyroid
Tuuusen takk for svar Vigdis..
de forrige spyttprøvene mine viste : tatt ca 12 juli, rett før ferien min..
Kortisol i spytt:
Kl 6.30 - 18,9
kl 12 - 10,5
kl 17 - 7,3
kl 22.20 - <4
Legen sier de var litt flate... vet ikke hva hun mener med det . når jeg spør hva som er normalen , får jeg egentlig ikke svar på det , for hun sier det er individuelt og at det kommer an på hvordan jeg føler meg.. Skal love deg at jeg og ble ganske oppgitt..
Min FT3 var nå 5,3 (3,5-6,6 ) bør den litt ytterligere opp ?? jeg skulle jo og trappe den ned 1/2 tablett (30 uq) armour 2 g i uka , for hun mente jeg var overdosert... synes det er pussig da jeg ikke har hatt hjertebank i det heletatt... har hatt skikkelige "vente på feber" følelse hver ettermiddag i flere uker nå, og jeg tror det var Anisa litt lenger opp i tråden som sa at det er tegn på undermedisinering..
idag Fredag , er faktisk første dagen jeg ikke har hatt dette på mange uker...
Jeg har kun tatt 5 mg Cortef om morgenen, grunnet til at jeg ikke skulle ta den nå på 1 1/2 uke var at jeg skal ta en 24 timer urin cortisol test som jeg skal hente på balder førstkommende onsdag , da jeg og skal ta Synachen testen...
Jeg synes jo og at det er snodig at så fort jeg sluttet med cortef , våkner jeg igjen i 2-3 tia på natta og sliter seriøst med å sove igjen..
Jeg har jo nettopp begynt med B12 injeksjoner, skal ha den andre på mandag . håper det kan hjelpe på formen fort...
Skal studere linkene du har sendt meg Vigdis, tusen takk
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker