Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Armour Thyroid
Threaded View
-
13-08-12, 19:06 #21
Sv: Armour Thyroid
Svar ja, absolutt! Varer tørre og irriterte øyne i mer enn tre måneder har du rett på kunstige tårer og vaselinsalve for natten på blå resept. Pass på å få en resept som sier reit 1 år, ellers kan du risikere å ringe øyelegen annen hver ukeBurde jeg ta en tur til øyelege for tåretest ??
Flink lege. B12 er lav, pass på å få den opp og hold den der.B12 var veldig lav, og hun sa at jeg skulle få injeksjoner på det. Fikk med meg blå resept på den , som jeg hentet på apoteket og dro rett til kontoret til den nye fastlegen min der jeg fikk satt første stikk med den i dag.
Det er flott at du spør mye! Det er det du lærer av! Målet bør vel være at du mer eller mindre skal være i stand til å dosere deg selv, lære symptomene dine og i det hele tatt bli en selvstendig pasient som tar ansvar for egen helse?Kanskje hun synes jeg spør for mye... ?? og at han kanskje vil avfeie meg med de prøvene jeg forlanger ?? hmmm..
Håper du blir bedre snart, det er slitsomt å ha det slik
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker