Ja, da har jeg vært på Balder i dag..

her er noen av prøvesvarene:

TSH 0.14 ( 0.20-4.9)
Fritt T3 5,3 ( 3,5-6,5)
Fritt T4 13,6 (11-23)
Anti TPO 1300 (<100)
Vitamin D3 120 (50-150)
S-Ferritin 79 (15-200)
LDL kolesterol 3,0 ( 1,4-4,7)
Sink 11,4 (8-17)
B12 246 (170-650)

Kortisol i spytt:
Kl 6.30 - 18,9
kl 12 - 10,5
kl 17 - 7,3
kl 22.20 - <4

Var skikkelig på felgen når jeg var der idag, klarte ikke å holde tårene tilbake... Er så lei av å føle meg som en dårlig oppvridd vaskeklut , og får så dårlig samvittighet for jobben , når jeg jo ser frisk ut..
Selv om prøvene nå begynner å se "normale" ut , sa hun at hun skjønte at jeg ikke var bra. Jeg spurte om jeg kunne få en Synachen test, og det syntes hun var greit. Så den skal jeg ta en av de første dagene neste uke da jeg ikke skulle ta Cortef en uke før testen..

B12 var veldig lav, og hun sa at jeg skulle få injeksjoner på det. Fikk med meg blå resept på den , som jeg hentet på apoteket og dro rett til kontoret til den nye fastlegen min der jeg fikk satt første stikk med den i dag.

Hun var enig med meg at T4 ikke betyr så mye, men at det er T3 som teller..

Kolesterolet mitt var jo gått ytterligere ned, og siden jeg går på lavkarbo er nok det årsaken, hun sa at det var svært få som ikke fikk godt utytte av lavkarbo.

Sinken er litt lav , så der må jeg gå på helsekosten og få litt av det.

Har fryktelig tørre/slitne øyer om dagen , så jeg fikk noen øyedråper som heter Spersallerg. Håper det hjelper litt..
Burde jeg ta en tur til øyelege for tåretest ??

Hun sa at jeg jo var veldig godt oppdatert , og hun skulle snakke med Omdal om jeg kanskje kunne komme til ham neste gang.. Kanskje hun synes jeg spør for mye... ?? og at han kanskje vil avfeie meg med de prøvene jeg forlanger ?? hmmm... hun skulle ringe meg i løpet av uka.
Hun sa at det var fint at jeg var så oppdatert og kunne såpass mye om min egen sykdom da..

Hun skulle sende en henvisning til Lovisenberg der de har kurs i Mindfullness, som jeg får dekket av staten... man får ta imot det man kan få..

Kommentarer mottas med takk..