Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
10-08-12, 18:37 #1
Avslag særfradrag (slitne binyrer, kreftrelatert fatigue), er det VITS å klage??
Hei kjære forumister!
Jeg følger med dere for de som husker meg- jeg bare har tatt meg en lang "pause" fra sykdomstanker og fokus, jeg er ennå ikke bra- men jeg trengte å "koble ut" en tid. Kommer tilbake og tenker, knaker og "selvbehandler" om en stund ;)
MEN.. har jo brukt 60 000 (mer, men dette har jeg dokumentasjon på) på min kjære helse. Søkt om fradrag og fått avslag. Fikk innvilget året før, stort sett identisk søknad. (Binyretrøbbel, stoffskifte (virket ikke på levaxin), fatigue/ slitenhet etter kreftbehandling i barneår).
Men så får jeg avslag i år. Er det noen som har klaget på avslag og fått det godkjent av fylkesmannen?
Jeg spør fordi jeg ikke vet om jeg orker å klage. Har jeg sjangs skal jeg prøve- hvis ikke dropper jeg de 20 000
Og- dersom noen har fått innvilget setter jeg VELDIG stor pris på tips og råd om hva jeg bør argumentere med. Dersom noen føler for det- send gjerne "innvilget søknad" til "ramaru85@gmail.no".
Klem fra skuffet Rosin (jeg har grått i dag, og revet brevet i biter, selvmedlidenhet på høyt nivå)
Lignende tråder
-
Hashimoto/hypo/slitne binyrer fra 2005.
Av rexxy69 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 35Siste melding: 30-01-14, 14:41 -
Må avbryte svangerskapet. Syk og slitne binyrer.
Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 15-04-11, 20:21 -
ME, Graves og slitne binyrer...
Av rutta3 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 3Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Slitne binyrer
Av -diab- i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 18-09-07, 16:30 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat

Bokmerker