Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
18-06-07, 20:40 #20
Kære n`Finn og Anina.
Tak for Jeres gode og uddybende svar. Jeg kan se, at du, Anina, har fastholdt en lille dosis Eltroxin. Jeg vil overveje at gøre det samme til en start, selv om jeg jo nærmest er overbevist om, at det er Eltroxin, der er synderen. Hvilke bivirkninger fik du, n`Finn, da du tog Eltroxin samtidig? Og hvordan mærkede du nedturen efter det første år?
Ã…h, hvor jeg spørger, men hvor er det dejligt, at I gider svare.
Jeg kan godt se, at det kan blive noget af en udgift, hvis jeg skal op i de store doser, men alternativet er jo, at jeg mister mit job, og så bliver jeg for alvor fattig! Og det kan da godt være, at jeg på et tidspunkt bliver modig nok til at bestille de billigere over nettet, men det tør jeg altså ikke endnu.
Lige nu er jeg bare glad for, at jeg har en læge, som gør hvad jeg siger, og som ikke stiller for mange spørgsmål. Og et forum som dette, hvor der er så meget hjæp at hente.
Desværre betyder det nok, at jeg mister min søde endokrinolog på hospitalet, for Armour bruger man altså ikke på de endokrinologikse afdelinger. Mærkeligt, men sådan er det, her i DK i hvert fald.
n`Finn, jeg tror, at det præparat, de sælger på Glostrup, er det, der fremstilles på Amager.
Endnu en gang tak til Jer begge
Louise
Lignende tråder
-
Hashimoto's siden 2003
Av Sharon i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 152Siste melding: 25-07-15, 07:28 -
Har hatt hypo / Hashimoto's siden 2007
Av Caroline i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 23-05-10, 10:45 -
Struma -2002, ME 2007, Graves siden mai 2009, kjertelen fjernet oktober 2009
Av rutta3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Av Christina40 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 13Siste melding: 01-10-09, 12:18

Svar med sitat
Bokmerker