Har gått på medisin for lavt stoffskift i litt over et halvt år og må øke dosen etter hver blodprøve jeg tar. Har også fått panikkangst og helseangst etterhvert..så går på lav dose med antidepressiva i tillegg. Har lest en del om folk som skriver her og det gjør meg egentlig bare mer urolig:( Jobber 100% og er trøtt til daglig men får gjort alt jeg vil uten noe problem. Merker at hvis jeg ikke slapper av en dag så kommer panikkangsten snikende om kveleden. Vil egentlig bare vite om det er flere her som sliter med angst? Legen min sier at stoffskiftet kan påvirkes av angst og motsatt. Legen min tar veldig lett på det med stoffskiftet og sier jeg kommer til å bli bedre bare jeg får riktig dose..
Alt blir liksom skyldt på angsten min..og jeg føler seriøst at alt ikke er angsten sin feil. Har ofte hodepine og føler at hjernen min er helt tåkete. Kortidshukommelsen er elendig og går rundt og rundt i huset for jeg har glemt hva jeg skulle. Er også en del svimmel og får "stikk" i hode, mage og hjerte... Kjenner noen seg igjen? Har gode perioder og dårlige perioder...
Har også D-vitamin mangel og tar tabletter for det. Har fått beskjed av legen min at jeg ikke trenger å gå på annet kosttillskudd for prøvene mine er fine. HJELP! Savner å være helt frisk..