Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
02-07-12, 14:35 #1
I januar i år påvist lavt stoffskifte, og har startet behandling med 50mg levaxin
Hei!
Jeg er ny på forumet og ganske grønn når det gjelder alt som har med stoffskifte og gjøre. Fikk i januar i år påvist lavt stoffskifte, og har startet behandling med 50mg levaxin, samtidig som jeg reduserte dosen av anti-depressiva. Dette etter maaange år med depresjon, angst, kronisk tretthet, slitenhet osv.... Blodprøver viser nå en bedring i stoffskiftet, men jeg føler meg slett ikke bedre. Psykisk sett er jeg mindre plaget av angst, men jeg er sååååå sliten og trøtt.
Leste om binyretretthet her på forumet, og det var som å lese om meg selv. Jeg er aldri uthvilt (selv om jeg sover unormalt mye), har alltid lavt blodtrykk, er svimmel, har ofte hjernetåke, takler ikke stress, har hodepine, angst, kvalme og konsentrasjonsvansker. De eneste gangene jeg føler at jeg overhodet har noe energi, er seeent på kvelden.
Etter mine erfaringer med det offentlige norske legesystemet, som har behandlet meg med anti-depressiva og psykolog i flere år uten en gang å sjekke stoffskiftet mitt, så har jeg liten tro på at de i det hele tatt gidder å sjekke om binyrene mine fungerer som de skal. Og privatlege er langt å reise til og veldig kostbart for mitt budsjett
Så jeg lurer på om noen har noen gode råd til selvhjelp. Finnes det noen helsekost eller reseptfrie medisiner jeg kan bruke? Er det noen spesielle ting jeg bør unngå? Hvilke vitaminer og mineraler er viktige for meg?
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Påvist lavt stoffskifte. Hva nå?
Av Spiffi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 15-05-12, 14:48 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35

Svar med sitat

Bokmerker