Fått svar tilbake i fra legen. Er ikke fornøyd med svaret. men hu har i det minste lest, og er for en økning, men ikke langt nær der jeg vil. Skal uansett til arendal i august, så vet ikke om jeg gidder å gjøre noe mer med dette.

"Takk for mail, beklager at jeg ikke har fått svart før nå.

Jeg setter pris på tilbakemeldingen.

Hvis jeg forstår deg rett ønsker du å øke doseringen av Levaxin. Dersom du føler at formen er i forverring fra vår siste samtale er det ikke noe problem. Du skriver at du ønsker å øke doseringen til 50 mg (antar at du da mener 50 mikrogram). Det kan bli litt mye med en gang og øke til 50 mikrogram daglig. Jeg anbefaler deg derfor å øke til 50 mikrogram 2 ganger i uken, og fortsette med 25 mikrogram de resterende dagene. Så kan vi trappe ytteligere opp i forhold til blodprøvesvar.

Høres dette greit ut for deg? "

Er ikke fornøyd med svaret, men hu har i det minste tatt i betrakning noe av det jeg har sagt.
Slik det er nå, så vet jeg ikke om jeg gidder å gjøre noe mer mot henne. Har jo allerede økt til 50 mikrogram pr dag alikevel. Og har time i arendal i august, rundt den tiden hvor det er greit å få tatt ny prøve og eventuelt en økning alikevel.
Trodde faktisk ikke at jeg la noe spessielt merke til økningen denne gangen fra 25 mikrogram. For var veldig trøtt og sliten hjemme. Men da måtte jeg jo gjrøe både det ene og det andre. Straks jeg kom ut her på riggen så kviknet jeg til. Og legger også merke til at jeg kan drikke kaffe uten halsbrann. Noe jeg ikke kunne før. Trøttheten har forduftet selv om jeg ikke klarer å få lagt meg slik at jeg får min 8 timer søvn. Mulig det slår tilbake når jeg kommer hjem. Men akkurat nå nyter jeg å føle meg litt mer våken og ha mer energi.
har faktisk kommet så langt at jeg har begynt å planlegge fjellturer, noe jeg ikke har orket på flere år. Så skal krysse både det ene og det andre jeg har i håp om at formen holder seg!

Lurer litt på om at jeg merker bedring når TSH går nedover, men når den stabliserer seg så synker formen igjen. Men er som noen nevnte tidligere, 25 og 50 er ingen dose for et voksent menneske.