Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
05-06-12, 19:35 #20
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Hei, ja jeg fant ut det og kuttet ut Husken også for en tid tilbake. Jeg hadde egentlig ikke behov for den lenger tror jeg. Jeg kan kanskje oppdatere litt på min situasjon. Jeg var til konsultasjon på Heggeli rett etter påske. Magen var forsatt litt ruskete, så det ble til at jeg tok en ny runde med sterkere melkesyrebakterier VSL og et eller annet middel som jeg ikke husker navnet på i farta. Jeg har lett etter årsaker til at jeg trøblet med magen. Kuttet ut aminojern en periode, prøvde å kutte ut mandler og pærer var det vel, men fant ikke ut av det. Imidlertid begynte jeg å ta tilskudd av cocosa, kuttet ut de siste "skumle oljene" (rapsolje og linfrøolje) og nå steker jeg kun i kokosolje eller olivenolje. Jeg synes at magen har blitt bedre og den plager meg ikke så mye mer, selv om den fortsatt ikke er perfekt. I tillegg har jeg økt med Erfa thyroid. Da jeg kom opp på 2 1/2 (60mg) var det som hodet ble klarere og jeg klarte å jobbe bedre på ettermiddagen. Jeg sneik meg til å øke til 2 3/4 og da varmeperioden kom følte jeg at jeg hadde masse energi og følte meg i grunn helt frisk. Imidlertid fikk jeg en liten nedtur igjen da temperaturen falt utendørs. Men, jeg er optimistisk. Jeg har vel totalt sett gått ned 12-13 kg i vekt siden jeg begynte hos Heggeli i høst og det er jo hyggelig da. Håper det går bra med alle dere andre også.
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker