Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Angry Sv: Blir Scandlab lagt ned?

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
    Blir Scandlab lagt ned?
    Ja. Samme sted via Vigdis'slink står der klart og tydeligt: "Scandlab har inlett konkurs, enligt beslut i tingsrätten den 18 april i år."

Så har den samvittighedsløse lægestand omsider lykkedes at kvæle konkurrencen om hvem kan prale med, effektivt at behandle flest med thyreoideasygdom.

Når man ringe evne har til at udøve lægekunst - må man bringe "orden" i statistikken ved at gå i struben på de få læger, som kan.

Jeg må indrømme blankt, at mit had til lægestanden har hermed fået et ekstra incitament.

Når læger handler som beskrevet i deres "kamp" mod Scandlab - bringer de dem selv i kategorien forbrydere mod menneskeheden, og jeg er gammel nok til at huske Nürnberg-processerne bl.a. mod anzi-lægerne....

Af en eller anden grund har denne nyhed til Vigdis fået mig til at mærke dette historiens vingesus og jeg har vitterligt svært ved at se forskellen mellem nazi-lægens hurtige aflivning af KZ-fangerne i den medicinske videnskabs navn, og nutidens skolemedicineres langsommelig destruktion af hypothyreose-patienternes liv. Selv om deres liv bliver ikke taget fra dem direkte - alligevel siver livet ud af dem ubønhørligt, indtil der ikke er andet end en tom skal tilbage...

Rent ud sagt: forbandede være disse forbrydere i hvide kitler!

Hvad mon Genova Diagnostic siger til denne sag...? Da må det blive muligt at købe testerne direkte hos GD siden Scandlab ikke længere er med. Det undersøger jeg lige...
    Sist endret av Anisa; 29-05-12 kl 02:33
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 7
    Siste melding: 19-12-07, 16:00
  2. Hva ville dere lagt i noenlunde normalt hold?
    Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 17-11-06, 18:04
  3. Jeg blir gal!!!!!!
    Av Anne Ma i forumet Hos legen
    Svar: 6
    Siste melding: 14-06-06, 13:43

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder