Hei! Jeg er ny på forumet og finner ikke ut av hvordan jeg skal starte en ny tråd...jeg har et innlegg jeg vil legge ut, og som jeg håper noen som kan en del om stoffskifteproblematikk/binyrer kunne sett på...kanskje kan du se på den?


Hei! Jeg har vært sliten og trett i mange år nå, og kjenner de fleste symptomer på lavt stoffskifte og binyretretthet. Doktoren mener prøvene er helt fine, og sendte meg til utredning hos en psykolog. Han kunne fortelle at en av behandlerne som jobbet der hadde slitt med det samme som meg i årevis, og at legen til slutt hadde funnet ut at det var lavt stoffskifte, selv om verdiene var innenfor "normalen". Psykologen mente jeg burde gå hardere ut mot legen, og fått ta alle prøver som var mulige å få ta i forhold til stoffskifte. Samtidig har jeg startet med behandling hos osteopat, og han sier at det er noe med binyrene mine som ikke stemmer. Mine verdier er S-THS: 0,87 (0,4-4,40) S-FRI T4: 13 S-FRITT T3: 4,4 S-ANTI PRO:39 S-DHEA: 8.
Håper noen av dere kan komme med en kommentar til mine verdier. Disse ble målt for ca et år siden, og formen har bare blitt værre og værre siden...

Mvh Vigdis