Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
10-05-12, 07:13 #10
Sv: Om å oppfattes som familiens late og sortefår, utblåsning
Flaggstang

Bruker du noe som helst T3, Liothyronin eller Thyroid? Jeg vil anbefale deg å be legen om å få det. Jeg kjenner nå at endelig får jeg nok T3. Jeg tror at det verserer mange rare historier og tanker om meg i familien, jeg orker ikke forholde meg til det.....
Men nå! Nå er energien en helt annen! Etter minst 30 år med hypotyreosekjenner jeg at jeg begynner å føle meg som et normalt menneske! I går hadde jeg noen ærend i Oslo. Tidligere har jeg måttet hvile etter en slik strabasiøs tur, som om jeg var nitti år og ikke femti...Men i går, da jeg var på vei hjem etter å ha trålet hele Oslo på langs og tvers, tenkte jeg: Hva skal jeg gjøre nå? Det spørsmålet ville jeg ikke stilt meg selv for noen uker siden, jeg ville ramlet sammen i en stol eller på sofaen og brukt timer på å hente meg inn igjen.
Vi skal ikke godta å gå rundt som halve mennesker hvis det finnes andre løsninger. Og det gjør det. Om du kun bruker levaxin så er det altså ikke godt nok når du har det slik. Da må du og legen din videre på nye løsninger. Løsningen er å tilsette T3
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Rydding for late folk :-)
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 16-02-11, 15:24

Svar med sitat
Bokmerker