Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
01-05-12, 19:39 #17
Jeg holder snart ikke ut mer! Bare gråter.. Hvor syk skal man egentlig bli?!
Vært dårlig i 6 måneder nå, fått diagnose postpartum tyreoiditt. Stoffskiftet er høyt, men ikke veldig høyt. Får ikke behandling da dette skal gå over av seg selv.
Føler jeg bare har blitt verre, er gyngende svimmel, utmattet, hodepine og fryktelig skjelven.. Iblandt blir jeg helt fjern og det føles ut som kroppen er i ferd med å kollapse. Jeg orker ikke ha det sånn,hverdagen er fylt med angst og utmattelse, hvor syk er det lov å bli før jeg får behandling egentlig?
Blir en klage tråd det her, er vel egentlig litt på jakt etter andre som kjenner seg igjen og solskinnshistorier. Føler legene ikke tar meg på alvor når jeg sier hvor dårlig jeg har det. Mange tårer har det blitt. Hadde det ikke vært for datteren min hadde jeg ikke brydd meg med å i det hele tatt stått opp om morgenen..
Burde det ikke snart gå over da? Eller kan de siste to ukenes forverring tyde på at stoffskiftet er i ferd med å forandre seg fra høyt til lavt? Noen som tør å tro noe? Føler meg bare så alene...
Lignende tråder
-
Autoimmun tyreoiditt
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 20-10-14, 14:45 -
Andre med post partum tyreoiditt?
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 2Siste melding: 20-04-12, 14:02 -
Post partum tyreoiditt
Av Toramora i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 10Siste melding: 28-11-11, 21:59 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24

Svar med sitat

Bokmerker