Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
28-04-12, 11:31 #1
Hvor mange B-vitaminkapsler kan jeg ta??
Jeg har bestilt B-vitaminer fra danmark etter anbefaling av Nielsigne
, men postgangen er treg, så i ventetiden har jeg kjøpt solaray mega B-stress. Det har vært mye her i den siste tiden med bursdag og start utbygging hus
, og jeg tenkte ikke lengre enn at jeg startet med bare en tablett megaB-stress..
Andre B-vitaminer jeg tar er i solaray spektro.
Jeg må vel kunne ta flere enn en pr dag?? Har lest men finner ikke eksakt ut av det. Ser at dr. Bondevik (hudlege) anbefaler iallefall 4 stk pr dag, men vet ikke om dette blir mye i tillegg til det som er i solaray spektro??
Nivået mitt er midt i referanseområdet.
Jeg har nylig startet med 25µ Levaxin, og fikk beskjed av fastlegen om å vente med å forsøke B-12 sprøytene jeg har liggende til vi ser effekt av levaxin, for å kunne se hva gir hvilken virkning..
Hva tenker dere om dette? Burde jeg ta B-12 sprøytene allikevel, eller bør jeg vente?
Har nå fått resept på D-3 vitaminer av lege ved Strømmen med senter, 1000UE, en pr dag til jeg får målt nivået.
Ferritinlageret er også under ref.verdi. Tok i lang tid en pr dag av amino jern ferrochel, tenkte ikke på at dette var lite pr dag. Har nå økt til 4 pr dag, uten at jeg kan finne noe på nettet om hvor mange jeg kan ta da disse jerntablettene er mer effektive, og ikke løser seg opp i tarmen.
Håper noen kan si sin mening! Jeg kunne vel egentlig bombardert forumet med spørsmål, hehe
Lignende tråder
-
Hvor mange har fått mer enn en radiojodbehandling?
Av Abiela i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 9Siste melding: 25-01-11, 23:38 -
Hydrocortison - hvor meget og hvor længe?
Av Babe i forumet HydrocortisonSvar: 15Siste melding: 24-06-10, 19:06 -
hvor mange her bruker armour?
Av rikke i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 17-12-07, 18:54 -
Hvor mange blir egentlig så frisk at de kan leve med sykdomm
Av gutt_81 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 20Siste melding: 22-10-07, 11:09

Svar med sitat

Bokmerker