Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
07-04-12, 11:33 #17
Sv: Dosering av Erfa. Hvordan finne optimal dose?
Hei Karatekid

Jeg følger med på det du skriver siden vi har samme lege og er litt på samme regime (jeg har ikke begynt på stoffskiftehormoner på nytt ennå, men driver med tarm/magebehandling). Jeg er ikke så god på dosering og blodprøvesvar, og jeg vet heller ikke om du hadde gått lenge på Erfa da du tok de siste blodprøvene. Men det høres ut som om du er underdosert. Det at tsh synker etter at du har startet med Erfa, er slik det kan forventes (siden du nå tilfører t3). Fritt t3 og t4 høres også veldig lavt ut. Kanskje du kunne ta en tlf til legen etter påske?
En annen ting du kanskje kan vurdere er å ta Erfa'n ved leggetid, mange opplever at de får bedre effekt av medisineringen da.
Håper du finner formen snart igjen. Hvordan går det forresten med magen din nå? Er den bedre? Bruker du fortsatt Probiotika super 8? Skyller du tarmen nå? (Jeg skyller tarmen fortsatt, tar soppdrepende og bruker NDS 500)
Beste hilsner fra meg
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker