Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
24-10-11, 10:35 #1
Noen som vet om rosiner er bra eller dårlig å spise ved lavt stoffskifte?
Noen som vet om rosiner er bra eller dårlig å spise ved lavt stoffskifte??? Har fått dilla :-)
Lignende tråder
-
Noen som vet om rosiner er bra eller dårlig å spise ved lavt stoffskifte?
Av chr83 i forumet Helbred og kostholdSvar: 6Siste melding: 24-04-13, 15:56 -
Lavt stoffskifte og i skikkelig dårlig form
Av Lenemor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-11-11, 16:02 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Lavt stoffskifte + dårlig immunforsvar =
Av Sjalabais i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 18-04-07, 01:45 -
Lavt stoffskifte og dårlig blodgjennomstrømning
Av Sigrid i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 16-04-07, 22:01


Svar med sitat

Bokmerker