Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
29-03-12, 08:34 #1
Normale blodprøver og bilder, men jeg er jo syk!!!
Hei alle sammen!
Ble foreslått at jeg kom meg hit, for nå begynner jeg å bli litt desperat. Jeg skal ikke ramse opp symptomene, for de er jo ganske klare, men fikk mistanke til stofskifteproblemer i '97 da jeg sleit voldsomt med FMS og i den anledning (i samråd med legen) gikk på en 3-ukers Nutrilettkur (for å se om kostholdet hadde noe å si for plager). Ingen endring, ei heller på vekta, og da er det jo noe galt!!! Tok første prøve da, og var i "grenseland" ... og siden har jeg vært på feil side av grenseland.
Og nå har alt eskalert temmelig drastisk (30 kg vektøkning på 3 år til tross for at jeg spiser sunnere, trener mer og drikker mindre). Jeg har ingen utmattelsessyndromer (er ikke ME), men mye vondt.
Bytta fastlege i høst som sendte meg på et utall tester for det meste, og alle verdier er innenfor (TSH 1,9 (0,2-4), T4 16,3 (11,0-23,0), T3 4,9 (3,5-6,5) osv) MEN jeg har jo også tatt ultralyd av skjoldbruskkjertel (normal, intet patologisk) og CT av binyrer (helt fine).
Cortisolverdiene mine er høye, men slår ikke ut på dexamethason testen.
Har ikke testa radioaktivt jod, men har noen tips om hvor gå videre? Prøve å se om noen har spurt om dette tidligere, men fant ingenting...
Håper dere har en god dag i solen!
Hilsen Siri.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Normal Labs- Normale blodprøver
Av Vigdis i forumet Recovering with T3Svar: 1Siste melding: 14-03-12, 11:26 -
normale blodprøver...eller?
Av superkatti i forumet BlodprøverSvar: 17Siste melding: 15-02-11, 17:26 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27 -
Forstørret Thyroidea med normale blodprøver
Av Cam i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 20-02-07, 15:26

Svar med sitat
Bokmerker