Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
23-03-12, 17:10 #11
Sv: Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
I går var jeg på nippet til å kutte ut hele Levaxin-greiene, tenkte at jeg orker ikke å ha det sånn i 10 dager til (det er 3 dager til neste blodprøve, men legen har ikke tid til å se meg før en hel uke senere).
Men i dag har jeg ikke vondt i ryggen lenger, og det ser ut til at kremtingen og disse andre tingene jeg opplevde i går nå likner mer og mer på en forkjølelse. Uflaks å få det akkurat nå, men forsåvidt befriende at ikke ALT har noe med stoffskiftet å gjøre
Festlig nok merker jeg også nå at jeg er litt varmere enn jeg pleier å være, det er deilig å oppleve. Men det er kanskje fordi jeg hoster så mye, jeg aner ikke.
Nå må jeg bare klare dette i 10 dager til...
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 2Siste melding: 18-01-12, 22:11 -
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Tar for høy dose - hva si til legen?
Av benny i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 05-09-07, 16:13

Svar med sitat
Bokmerker