Etter flere ukers ventetid har jeg i dag vært hos spesialisten som skulle vurdere stoffskiftet og binyrene mine. Han var indremedisiner og jeg er veldig i tvil om stoffskifte og binyrer er noe han kunne noe særlig mye om.. Ble kort sagt kjempeskuffet! "Alt ser så fint ut at det er helt sikkert at det ikke er noe galt med verken stoffskifte el. binyrer".. At FT4 er 12 (12-22) uansett TSH og at FT3 ikke har blitt målt er helt uvesentlig for TSH er så fin og det er den vi må se på..
Morgenkortisolprøven (serum) lå innenfor normalområdet til tross for at jeg var ganske stresset ved prøvetaking, men det trengte vi ikke å bry oss om. Han kunne også konstantere at skjoldbruskkjertelen var hoven/forstørret, men det var ikke så farlig for jeg hadde ikke antistoffer og (nok en gang!) TSH er jo så fin..!

Eneste som kom ut av det var at jeg nå blir sendt på MR for å få sjekket hodet og så blir det ev. nevrolog for å finne ut av den prikkingen i hendene/underarmene. Fikk også mast til meg kortisol-spyttprøve, men da bare for kveldsmåling..(?)
Ellers så kunne han ikke greie å gjette på hva som feilte meg..

Formen er jo like dårlig uansett hvor fin TSH er.. Hva skal jeg gjøre nå da..?????