Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
20-03-12, 09:38 #5
Sv: Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
Hei Sigo

Jeg startet på 50 mg. I samarbeid med legen, ble stoffskiftet sjekket hver 6 uke, og i løpet av 1/2 år var økingen kommet opp i 100 mg/dgl. Til tross for å gå på 100 mcg i fire år, ble jeg aldri 100 % av hele « MEG » igjen.
Men, min svigerinne som bor i Nederland, har også hypothyreose og hun får 25 mg. Thyrax (levotyroxin). Den dosen har hun hatt i mange år, og istedet for å bli bedre, har hun blitt mye verre. Vi har diskutert hva hun bør ta opp med fastlegen, og jeg håper hun får gehør for at legen ikke bare ser på blodprøver når hun føler seg så elendig. Mange leger ser heller ikke sammenhengen med andre plager og undermedisinering.
En god lege ser på hele mennesket og bryr seg spesielt om symptomene.
Det er tross alt mennesket man behandler - ikke en blodprøve!
Sist endret av Elbeth; 20-03-12 kl 10:27 Begrunnelse: språkfeil
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 2Siste melding: 18-01-12, 22:11 -
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Tar for høy dose - hva si til legen?
Av benny i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 05-09-07, 16:13

Svar med sitat
Bokmerker