Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
19-03-12, 23:17 #6
Sv: Overdose av Levaxin for å gå ned i vekt
LillePus, jeg læste lidt i din tråd og så , der stod lidt om hormonforstyrrelser. Måske er det den vej rundt, du finder noget nyt at gå efter? Her er et link, der har at gøre med PCO - polycystisk ovariesyndrom - som egentlig har med flere andre ting at gøre og altså bl.a. insulinresistens http://www.pcoinfo.dk/Ny-med-PCOS/Hv...ulinresistens/
Bare en tanke. Håber, du finder det, du har brug for. Og så vil jeg lige nævne, at jeg en gang tabte mig knap 20 kilo, fordi dosen blev sat op. Men det var ikke overdosering - bare en tilpas øgning. Sådan en kan man jo godt ha brug for. Min blev fundet ved en sammenligning af stofskiftetal og kolesteroltal; højt kolesterol indikerer, at der kan være plads til mere medicin. Så det er en overvejelse værd. Men ellers er jeg helt enig i, at man ikke skal prøve på at bruge stofskiftemedicin som slankemiddel - der følger en masse andet med, som man ikke er tjent med.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Er det noen som IKKE har gått opp i vekt av å begynne på levaxin? :)
Av tcelinet i forumet Vektøkning / vekttap med Levaxin?Svar: 17Siste melding: 16-07-11, 18:25 -
Hva kan føre til overdose og hva kan ikke.
Av voggis i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 08-05-11, 21:19 -
Går en ned i vekt ved oppstart med Levaxin?
Av Sunshine i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 05-04-11, 12:08 -
Vekt-tråd for de som bruker Levaxin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 44Siste melding: 28-03-09, 19:38 -
Armour-oppstart og varm kropp, overdose eller underdose?
Av baremei i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 17-09-06, 20:57

Svar med sitat
Bokmerker