Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
19-03-12, 16:44 #1
Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
Hei!
Jeg har nå gått på 25 microgram Levaxin i 5 uker, og skal ta første blodprøve om en uke.
Men: Er det sånn at en så lav dose kan gjøre meg verre enn hvis jeg ikke hadde tatt noe som helst? Noen på et annet forum sa at 25 microgram sannsynligvis bare kom til å redusere egenproduksjonen av stoffet i stedet for å hjelpe meg.
Jeg føler meg nesten verre enn noensinne nå. "Influensa-sliten" i kroppen hele tiden, sover helt avsindig mye og har i tillegg utrolig mye hodepine. Har ikke vært plaget med det før i livet. Bortsett fra det er jeg like iskald, klønete, tåkete i hodet, utørst og usulten som før.
Noen som har erfaring med så lav dose?
Takk!
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
(!!) Hvorfor T4 medisiner ikke virker. Å starte opp på små doser kan gjøre alt verre
Av anitab i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 2Siste melding: 18-01-12, 22:11 -
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Tar for høy dose - hva si til legen?
Av benny i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 05-09-07, 16:13

Svar med sitat
Bokmerker