Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
17-03-12, 12:00 #2
Sv: Håper noen vil ta en titt her.. Lei av å være lei!
Du bør begynne snarest og med en gang og spise D3, NB ikke D2, som noen leger gir, dette er det viktig å være oppmerksom på. Selv spiser jeg nå 35 000 IE D3 pr uke for å få opp nivåene. Nivåene dine bør ligge på minst 125. Pillene som selges i Norge er latterlige svake 10 mg = 400 IE, og regnes som dagsdose. den er så latterlig svak og liten at den hjelper ikke for noe særlig. Når nivåene dine er helt i bånn, hjelper det ikke. Det beste hadde sikkert vært om legen var villig til å gi deg noen knallsterke på resept. Men det kan etter det mange sier ta tid å få nivåene opp. Om du tåler å være ute i sola og ikke har for sårbar hud, er endel sol uten solkrem en fin måte å få opp D3. Og husk å fortsette å måle innimellom.
http://www.vitamindcouncil.org/about...n-d-deficient/
Jern. Begynn å spis jern med en gang! På helsekosten har de noe jern som heter Aminojern som jeg fikk anbefalt av legen min.
Du bør også få sjekket B12 og se hvor den ligger.
Alt dette kan gjøre at du blir dårlig.
Når du fortsette å måle stoffskifteverdier, husk å alltid måle til samme tid, det beste er på morgenen når legekontoret har åpnet. Hvis du etterhvert får stoffkskiftemedisiner, skal de tas etter at blodprøven er tatt.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Autoimmun tyreoiditt
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 20-10-14, 14:45 -
Andre med post partum tyreoiditt?
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 2Siste melding: 20-04-12, 14:02 -
Post partum tyreoiditt
Av Toramora i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 10Siste melding: 28-11-11, 21:59 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24

Svar med sitat

Bokmerker