Nå er jeg så frustert og trist over hvordan jeg har det . Jeg fødte for ni måneder siden men klarer ikke helt å være den mamman jeg vil være
Det begynte for ca 6 mndr siden..
Symptomene mine : Utrolig trøtt, som å slå av en bryter iblandt, men tretthetsfølelsen er der hele dagen.
Synsforstyrrelser- akkurat som om ting beveger seg uten at de gjør det..
Tørre øyne
Hjertebank ( puls 100-120 )
Skjelvinger ( iblandt våkner jeg av at kroppen skjelver, mest innvendig på en måte
Angstfølelse uten å helt vite hvorfor..
Mye svimmel ( kan jo komme av at jeg er så trøtt )
Spiser mye, men er veldig tynn
Veldig lett for å gråte. føler meg deprimert.

Jeg har problemer med å reise steder alene fordi jeg er redd jeg skal få den følelsen hvor jeg blir helt fjern og svimmel, lukker meg mer og mer inne. Vil så gjerne ha en normalt liv igjen. Dette tærer på hele familien, og jeg føler jeg bare klager og klager. Har det rett og slett vondt.
Første legen jeg var hos, mente jeg hadde fødselsdepresjon.. Dette avkreftet en psykolog jeg var hos, heldigvis. Snart skal jeg begynne i ny jobb, gruer meg veldig for å ikke fungere. Tre ganger har jeg tatt blodprøver, skriver ned de jeg mener er relevante :

28.12.2012

S-ALAT 15 ( <45 )
S-ALP 62 ( <105 )
S-Ferritin 47 ( 15-200 )
Fritt T3 5,1 ( 3,5- 6,5 )
Fritt T4 16,2 ( 11,0-23,0 )
S-TSH 0,32 ( 0,20-4,0 )
Vitamin D 17* ( 50-150 )

Her mente legen alt var bra bortsett fra D vitamin, tok ny prøve igjen :

08.02.2012

S-ALAT 19 ( <45 )
S-Jern 8,5* ( 9,0- 34,0 )
S-TSH 0,09* ( 0,20-4,0 )
Fritt T3 5,0 ( 3,5- 6,5 )
Fritt T4 19,7 ( 11,0-23,0 )

Her er stoffskifte høyt, mente legen.. Tok nye prøver igjen 9 mars, har ikke sett resultatet selv, men ifølge legekontordama var alt bra, men at TRAS var på 1 eller noe.. ?

Håper virkelig noen kan hjelpe meg å tyde dette, skal til lege på onsdag, men ..