Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Tråd: Dagboken til Tone
Threaded View
-
22-02-12, 23:58 #7
Sv: forhøyet verdier
Har du noen stoffskifteprøver du kan legge ut?
Slik jeg forstår deg så har altså 150 pr dag blitt for mye og du opplever nå symptomer på "overdosering".
Min erfaring ved "overdosering" er at det er lurt å ta en lavere dose (feks halve) en 5-6 dager i strekk for så å legge seg på en noe lavere dose enn den opprinnelige som gir "overdoseringssymptomer". I ditt tilfelle da feks 75 i 5-6 dager og deretter 125 pr dag siden 150 ser ut til å være for mye. Ta så nye prøver om en 5-6 uker for å se hvilken effekt det har gitt. Ved å redusere dosen til den halve i 5-6 dager så bremser man "overdoseringssymptomene" mye raskere enn ved å fjerne 150 en dag i uka. Det blir litt seigpining å gjøre det slik du nå gjør det. Du må selvfølgelig følge opp så du ikke opplever å bli for lav. Skulle du oppleve det kan du bruke samme metode, men motsatt. Mine erfaringer er at denne metoden fungerer best for både å komme seg opp og ned raskt når man har tøffe symptomer på for høyt eller lavt. Rådene har jeg selv blitt gitt av behandler. Snakk med din lege og spørr om dette er noe du evnt kan forsøke for å få det bedre litt raskere. God bedring
Lignende tråder
-
Dagboken til Vibeke W
Av VibekeW i forumet DagbokerSvar: 171Siste melding: 30-03-14, 08:45 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14 -
Beundringsverdig! Tone Simonsen
Av Maia i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 15-01-07, 21:32

Svar med sitat
Bokmerker