Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Levaxin og angst
Threaded View
-
21-02-12, 18:12 #8
Sv: Levaxin og angst
Men nå er jeg sinna

Satt akkurat i tlf med fastlegen min.. hun mente at jeg hadde en forventning til disse Levaxin tabl som gjorde at jeg har fått økt angst rundt det.. for hun hadde reagert på at jeg sa jeg følte meg bedre etter fire dager på levaxinen. Hun tenkte det var bra men mente atde må gå mye lengre på det og øke dosen som jeg vet er sant.. men jeg kan jo si at jeg har merket en bedring.. hun begynte å snakke om sukkerpille så ville jeg hatt forventinger til den også.. da ble jeg sinna.. jeg har ikke funnet på at jeg er bedre fysisk.. DET ER HELT STRØKENT HER HJEMME!!! og det har det ikke vært på månedsvis..!!! jeg har da ikke innbilt meg det der..*de som har stoffskifteproblemer blir IKKE bedre av fire dager på levaxin*
Men ok, kan godt hende jeg har jaga meg selv opp når det gjelder angsten.. men å stå å si at jeg Ikke liksom har noen stoffskifteprobl er jo helt forfærdelig.. og alt jeg har lest her inne og vet hvor mye folk sliter så fyra jeg meg opp.. og da sa jeg(Sorry for stor skrift meg jeg er litt sinnaI ANDRE LAND VILLE MAN DEFINITIVT FÅTT BEHANDLING NÅR TSH ER PÅ 4,4 OG JEG HAR TSH PÅ 6,6 + ANDRE SYMPTOMER.. NORGE LIGGER ETTER PÅ BEHANDLINGSFRONTEN
)
Hun sa jo, ja nei osv.. fikk ikke noen ordentlig svar her.. men jeg skulle fortsette på en halv levaxin tabl enn så lenge.. og jeg kunne øke trilfafonen hvis jeg ønsket det..
Virker som hun tror jeg går på juksepiller..
Lignende tråder
-
Angst/stress. Får nå og da hjertebank.
Av Bille i forumet AngstSvar: 13Siste melding: 11-12-11, 21:06 -
Angst, uro?
Av Ingvild i forumet AngstSvar: 5Siste melding: 31-05-10, 22:26 -
vanvittig angst...
Av mammantileir i forumet AngstSvar: 4Siste melding: 06-09-08, 18:40 -
Angst og lavt stoffskifte
Av liten i forumet AngstSvar: 2Siste melding: 12-07-06, 18:11 -
angst
Av sørlandet i forumet AngstSvar: 1Siste melding: 27-04-05, 22:05