Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
15-02-12, 21:52 #1
Gravid og lavt stoffskifte
Jeg har lavt stoffskifte uten at det vises på blodprøvene. Og lurer på om ubehandlet lavt stoffskifte kan føre til at fosteret også kan få lavt stoffskifte.
Jeg tror jeg har hatt lavt stoffskifte hele livet. Min mor mener hun også hadde lavt stoffskifte etter at hun fødte meg. Hun fikk ingen behandling under graviditet eller etter. Jeg tok heller ikke levaxin da jeg var gravid med min sønn. Jeg følte meg frisk og visste ikke hvor viktig det var med medisiner da. Nå er jeg bekymret for om jeg kan ha påført han mitt stoffskifte problem.
Håper noen kan svare på dette!
Lignende tråder
-
Gravid med høyt stoffskifte?
Av witchfrk i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 34Siste melding: 12-04-15, 17:36 -
Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Av piah87 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 08-02-11, 21:18 -
lyst til å bli gravid, ubehandlet lavt stoffskifte
Av morgensone i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 18-10-10, 13:47 -
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Av shnuppii i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 08:38 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat

Bokmerker