Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
21-01-12, 08:25 #21
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Hei,
en liten oppdatering fra meg. Gikk på vekta i dag morges. Har gått ned 8 kg siden jeg begynte behandlingen hos Heggeli. Det er ikke verst synes jeg. Det er riktignok de 8 samme kg som plutselig rant på i løpet av noen få måneder på uforståelig vis, så jeg har flere og ta av.Tror kanskje dette er "insulinresistente" kiloer, og at jeg fortsatt har igjen "stoffskifterelaterte" kiloer. Har ikke gjort de helt store kostholdsendringene siden jeg spiste forholdsvis sunt, lavkarbo, uten brød i utgangspunktet. Men, jeg har kuttet ned på frukt. Spiser nå en frukt om dagen. Tidligere spiste jeg kjøpt sunn sjokolade (med rårørsukker), men nå lager vi sjokolade selv. Bounty er fantastisk god (f.eks søtet med Bjørkesøt). "Is" kan man enkelt lage med kokosmelk og frosne skogsbær. Mange muligheter. Ellers har jeg kuttet ut de få utskeielsene jeg hadde i sosiale lag, og tar med noe selv f.eks. Nå er jeg også ferdig med tarmskyllingene. 7 ganger ble det til sammen. Jeg er nå i fase 3 dvs etterbehandling sopp/parasitter, men nærmer meg slutten på det også. Tror at jeg har gjort det som gjøres kan i forhold til magen og kosthold. Jeg tok nye blodprøver i går og er spent på resultatene. Stoffskiftet føles fortsatt lavt. Fryser mye, er trøtt, tørre øyne. Håper at jeg kan få resept på Erfa ved neste konsultasjon. Jeg har en følelse av at jeg ikke har klart å stoppe betennelsen i skjoldbruskkjertelen og trenger medisin likevel. Jeg er likevel veldig fornøyd med behandlingen på Heggeli så langt. Det tar forholdsvis lang tid, men jeg tror at tingene gjøres i riktig rekkefølge, så jeg er optimist og satser på at jeg er i superform til sommeren
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker