Hallo i natten

Jeg har vært på trening i dag også, føler jeg begynner å få litt gnist til å rundjule sykdommen.
For jeg vil ikke, og har ikke tid til dette. Jeg må være slank for å passe brudekjolen min, kan ikke legge på meg mer.
Så da må jeg ufrivillig(frivillig) trene, mens kroppen blånekter.

Jeg har lagt på meg så ufrivillig mye det siste året, har selv spist som en toppidrettsutøver. Det skjer fordet, Urettferdig!
Er fortiden sykemeldt, har har vært det en stund. Formen er ikke bra, har gått lenge uten behandling.
Har vært mye sengeliggende, og slitt med ADL aktiviteter, men nå er det nok! Jeg har blitt dårligere av levaxin behandling, har just startet med opptrapping
til 100mg. Jeg synes det på en måte er greit å få vite hva som skjer med kroppen, og lete etter hvorfor. Men jeg er i en varierende sorgfase.

Uansett så nekter jeg å være sengeliggende, jeg vil være frisk.
Det er som å være fanget i en annens kropp, jeg er manisk i hodet og 90 i kroppen. (Manisk* for å skape kontrast).
Sliten som en katte, men lell våken. Må være stoffskifte som tuller med meg. Anyways, I can do it!

Jo, og forresten. Jeg leter etter en tråd her inne som ikke har undertittel som overvektig og trening.
Vil at det skal være felles stor tråd og tema for en nøytral tittel med navn trening, og helse
ikke syk og helse. Blir litt for mye dystert, ikke for å skake noen.