Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Threaded View
-
29-12-11, 12:50 #1
"Kjente ikke igjen meg selv"
Mottatt (tusen takk!) fra en bruker d. 22. november 2011:
Vi har ikke fått tillatelse til å poste artikkelen på forumet, men den kan nå leses online: http://www.kjendis.no/2011/11/16/kje...aria/19042038/ ("Ida Maria åpner opp om ukjent sykdom")Hei! I Dagbladet 17.11., er det en artikkel om Ida Marie hvor hun forteller om sin diagnose; lavt stoffskifte. "Kjente ikke igjen meg selv". "Var deprimert. Pga lavt stoffskifte ble I.M. deprimert, la på seg masse og følte at hun forandret personlighet" I.M. er sanger, med flere plateutgivelser, turneer i USA, Europa, mm. Hun har også vunnet spelemannsprisen!
Ser ut som art. bare finnes i papirutgaven. Skriver den gjerne i forumet, men hva med tillatelse fra Dagbladet? Kan dere ordne det?Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Hodet som "henger" igjen
Av janis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 14-12-11, 15:24 -
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Har alltid vært et "stå på" menneske... men idag er det ikke mye igjen å hente.
Av kasopi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 17-07-11, 12:47 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 22:50

Svar med sitat
Bokmerker