Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
14-12-11, 09:59 #7
Sv: "Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Tusen takk Anisa.

Jeg har lest litt på linken og ser at bla Vigdis har kommentert og fortalt noe av innholdet. Er tilbake først i slutten av jan 12, så etter det får jeg begynne å lese boken om binyretretthet.
Jeg leser engelsk, men må bruke så mye mer av mine krefter og konsentrasjon til det.
Når jeg er i Spania skal jeg spørre på et apotek etter DLPA og 5-HTP bare for å høre hva de mener om virkning osv. De har egne deler av apotek med "urter". Det å få info fra flere er nyttig og lærerikt.
Den 16 har jeg brukt Thyroid en mnd. Det føles som flere. Pga av kosthold endringer og opplevelsen av å bli dårligere enn bedre i starten. Det har gitt meg en spesiell tidsopplevelse. Nå er jeg så pass bra at jeg skal holde på for å oppnå bedre helse i enden av tunellen.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker