Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
19-06-06, 13:30 #1
Borreliose - Lymes - Flåttbitt
På den første utskriften av analyser jeg fikk fra prøvene jeg tok på spesialistlegesenteret i vinter, står det nederst under alle "standard"prøver:
Cytomegal negativ
Cytomegal positiv
Epstein-B negativ
Epstein-B positiv
Denne fikk jeg etter at jeg var innom og ba om utskrift.
ved neste møte hos endokrinologen fikk jeg samme utskrift av ham, men her er borrelia med, som negativ. Slik står det:
Cytomegal negativ
Cytomegal positiv
Epstein-B negativ
Epstein-B positiv
Borrelia negativ
Borrelia negativ
Hvorfor var ikke borreliaen tatt med på utskriften legesekretæren ga meg?? Endoen var en sær gammel merkelig skrue som helst trodde jeg ikke har noen endokrine problemer (men høyt sannsynlig kom til å få det senere). Kan det tenkes.. nei, glem det. Han kan selvfølgelig ikke ha tilføret "borrelia" mens jeg satt der for å blidgjøre meg/fjerne den bekymringen. Det har han jo ikke lov til. Bare stusser på at denne kun var med på den ene. Jeg ba jo om komplette utskrifter, og fikk dem på samme tidsrom. En av sekretær på venterommet og en inne hos legen. Noen som vet?
Ellers så lurer jeg på hvilken betegnelse ferritin har. Slik at jeg får sjekket hvilken av verdiene mine som er denne.
Lignende tråder
-
Borreliose - Lymes - Flåttbitt
Av Marianne i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 14Siste melding: 03-03-11, 23:41 -
Er ferdig utredet i det norske helsevesen for borreliose....
Av Cannari i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 7Siste melding: 02-02-10, 16:21

Svar med sitat
Bokmerker