Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Threaded View
-
05-03-09, 23:32 #20
Sv: Hovne øyne/røde lokk
Takk for svar folkens, ingen andre teorier ute og gikk enn dem jeg selv kom med, men hjalp allikevel, føler meg herved nokså sikker på at det er underdosering som er nøkkelordet.
Lenge siden jeg har vært på forumet, ser det er kommet sånn smart "beslektede tråder" nederst på siden, dermed kunne jeg lese at andre hadde samme øyeplager, altså ingen tvil om at det skal ses i sammenheng med stoffskiftet. Videre tror jeg kanskje at hvete kan være mindre bra for oss - meg? oss? - og at dette gir seg utslag i trøtt-og matthet samt øyenplager, kanskje forstoppelse med mer hos meg. Spiste noen lakrisbosljer i kveld (ikke av den sukkerfri typen) og fikk uklart "blurry" syn ganske rett etterpå, så kanskje er sukker en fiende også?
var på et tidspunkt oppe i 4 grain, husker jeg hadde sterke og flotte negler da. De er nå og har ellers alltid vært usamrbeidsvillige og flisete. kanskje skal jeg ta dette også som et tegn på at jeg bør være høyere opp enn 2-2,5 g. Virker nesten som at kroppen "hungrer" etter flere hormoner. På den annen side gjør jeg dette uten oppfølging, er derfor litt forsiktig med å legge meg for høyt opp, det finnes jo så lite retningslinjer, informasjon og kunnskap fra fagfolk enda (hvilket er så forbasket!) og jeg kan godt bli litt periodevis bekymret for hjertet mitt
..om det klarer å følge med. Tør ikke helt å ta for god fisk at "såfremt jeg ikke kjenner overdoseringssymptomer, har jeg ingenting å frykte". Har i det hele tatt litt problemer med å identifisere symptomene...
Lignende tråder
-
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Av Elbeth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 70Siste melding: 16-05-14, 13:06 -
Gi ALDRI opp!!!
Av Jeanette Ws. i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 3Siste melding: 01-02-11, 17:58 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Jeg går ned i vekt som aldri før!
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56

Svar med sitat
Bokmerker